Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 0 głosów - 0 średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Jak kupować buty?

06-21-2016, 07:41 AM
Post: #1
Jak kupować buty?
Witam, słyszałem że kobiety bardzo dużą uwagę zwracają na buty. To znaczy nie tylko na swoje, bo to wiadomo nie od dziś, ale też na buty płci przeciwnej. to znaczy patrząc na faceta, oceniając go biorą też pod uwagę buty. chciałbym dostosować się do tych kobiecych standardów, ale nie do końca wiem jak. Do tej pory chodziłem w tym co było wygodne. Ale chyba to był błąd. Może jakaś pani się wypowie, jakie buty działają na kobiety?
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
06-21-2016, 09:43 AM
Post: #2
Jak kupować buty?
Oczywiście każda prawdziwa kobieta zwraca uwagę na takie rzeczy. facet musi się dobrze prezentować. Chociaż zazwyczaj jest tak, ze dopiero jak już są w związku to dziewczyna dopiero odpowiednie buty i wówczas zaczyna facet wyglądać na poziomie.
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
06-21-2016, 10:12 AM
Post: #3
Jak kupować buty?
To prawda. Zazwyczaj to ja kupuję buty męskie sklep wybieram bardzo dokładnie. Musi mieć klasę, która się przekłada na styl obuwia. najlepiej ubrani są faceci, którzy mają dziewczyny. Ewentualnie tacy, którzy się nauczyli klasy i ogłady od swoich ex Wink
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
06-21-2016, 12:45 PM
Post: #4
Jak kupować buty?
Dziewczyny, trochę zmienię temat. Szukam klasycznych botków takich na wiosnę jesień. jaki sklep polecacie?
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
06-21-2016, 03:02 PM (Ten post był ostatnio modyfikowany: 10-06-2016 06:45 PM przez polskie.)
Post: #5
Jak kupować buty?
Wejdź tutaj. Znajdziesz tu buty modne, nowoczesne i świetnie prezentujące się na kobiecych nogach.
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
06-21-2016, 03:43 PM
Post: #6
Jak kupować buty?
sztyblety, no właśnie. tej nazwy szukałam, ale nie mogłam sobie przypomnieć. Wielkie dzięki za linka.
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
06-21-2016, 04:32 PM
Post: #7
Jak kupować buty?
Spoko, polecam się Wink
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości